کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316369 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش واردات گوشی در سالی که گذشت

گزارش‌ها حاکی است واردات تلفن همراه در سال ۹۴ از لحاظ وزنی ۲۴ درصد و از نظر ارزش دلاری ۲۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

کاهش واردات گوشی در سالی که گذشت

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در سال ۹۲ واردات تلفن همراه از امارات متحده عربی،‌ کره، منطقه آزاد چابهار، چین، ویتنام، فرانسه و هنگ‌کنگ صورت می‌گرفت. این واردات از لحاظ وزنی در حدود ۶۱۱ هزار کیلوگرم و از لحاظ ارزش ریالی در حدود ۴۵۵ میلیارد تومان بود که ارزشی معادل ۱۸۲.۵ میلیون دلار داشت.

 اما در سال ۹۳ با حذف منطقه آزاد چابهار و کشور فرانسه، واردکنندگان تلفن همراه به ترتیب از امارات متحده عربی،‌ جمهوری کره، چین، ویتنام، عراق، هنگ‌کنگ و تایوان گوشی تلفن همراه وارد کردند که این واردات وزنی معادل ۶۷۲ هزار کیلوگرم داشت و با ارزشی حدود ۸۱۵ میلیارد تومان، ۳۰۶.۲ میلیون دلار ارز از کشور خارج کرد.

در سال گذشته نیز با حذف عراق از فهرست واردکنندگان تلفن همراه، همچنان به ترتیب ارزش دلاری واردات از امارات متحده عربی،‌ جمهوری کره، چین، ویتنام، هنگ‌کنگ، تایوان و دانمارک انجام شد، اما این بار در مقایسه با سال‌های قبل، واردات از لحاظ وزنی ۲۴ درصد و از نظر ارزش دلاری ۲۶ درصد کاهش داشت و با وارد شدن ۵۰۹ هزار کیلوگرم تلفن همراه که ارزشی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان و در حدود ۲۰۳ میلیون دلار داشت، با کاهش واردات تلفن همراه از مبادی قانونی و ثبت‌شده در آمارهای رسمی مواجه بودیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31373 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/24 تعداد مشاهده: 1522
کلید واژه ها:
سافت گذر